Min helg med Henrik

Igår tajmade Henrik och jag perfekt med att börja titta på Eurovision. Jag hade helt glömt bort om att det var finalen. Det är liksom en tradition och något man bara måste titta på. Jag kollade till Sverige innan jag bestämde mig för att göra någonting annat. Jag tycker inte längre att Eurovision är så kul och föredrar idol eller liknande då det är mer drama. Jag ville dock se resultatet, när alla länder läser upp poängen. 
 
 
 
Otto sällskapar mig medan Henrik dissar Eurovision för dataspel 
 
I början var det Ryssland som ledde. Sedan blev jag riktigt sömning och tog en tupplur. Innan jag somnade sa jag till Henrik att det förmodligen är Ryssland som vinner. När jag vaknar säger Henrik (som inte heller kollar på Eurovision men som lämnat TV:n på och hör allt från sitt rum) att det ser ut som Sverige vinner. Några minuter senare hör man värsta jubel och Sverige vann! 
 
Sedan däckade jag igen.
 
------------------------------
 
 
 
Vår morgon började ganska ''tidigt''. Vi hade en mysig frukost tillsammans och sedan var det dags för bågskytte! Idag har det varit jätte soligt och varmt. Riktigt skönt väder för bågskytte. Vi hade solen på oss hela morgonen. Just nu, känner jag mig som en tomat. Har lyckats bli solbränd under de få timmar vi var o tränade. Haha att man lyckades!
 
Nu googlar jag lite på saker man ska se, äta och göra i Kreta. Dit åker vi om mindre än två veckor! Tagg!

Kommentera här: