Gårdagens utgång

Gårdagens utgång började med pingis. När vi kom till Biljardpalatset så var pingisborden fullbokade och vi ställde då oss i kö. Som tur var, så var vi först i kön. Vi började kvällen med att spela lite biljard, tills pingisborden skulle bli lediga. Det var tio gånger roligare att spela pingis än biljard. Kanske för att jag är bättre på pingis än vad jag är på biljard. Det dåliga med stället är att det är så dålig luftventilerat därnere att man svettas ihjäl. Tips för folk som har smink är att man ska köra på vattentät smink. Haha ja, så illa är det. Jag antar för att klaga mindre så är det väl bra träningsmässigt att bli av med massa vattenvikt som man sedan fyller på igen med alkoholen.
 
 
Vi hade ställt oss på gästlistan för klubben Marquise och inväntade en bekfräftelse för att kunna få gratis inträde. Ninni var den enda som fick sms:et från dem. Haha ja, vi andra var inte lika VIP. Vi bestämde då oss för att klubba någon annanstans. Det blev istället Colosseum, som ligger i Globen. Jag hade inte heller varit där tidigare. Stället var riktigt stort och det var riktigt fint. Vi hade jättekul och dansade tills 02. Sedan kände man sig gammal och trött. Vi taggade då hemåt och jag var inte hemma förens 03.
 
 
Idag vaknade jag 07 för att dra till träningen. Det var lite skjut-mig-känsla där. Jag har precis tillsammans med Henrik börjat på bågskytte. Det är riktigt kul. Henrik är sjuk grym på skjuta. Typ nästan bäst i gruppen. Jag tror nästan att jag är sämst i gruppen. Mina pilar är aldrig grupperade och det händer en hel del gånger att jag missar tavlan. Haha, oavsett så är det riktigt kul. 
 
När jag kom hem igen så var det däck-mode. Sov till typ 17.00. Doris hade fixat mig en skylt för Coco. Hon har ritat den själv och den är riktigt fin. Förutom att Coco ser ut som en get. Hahaha.
 
 
Sedan hade Doris även lagat riktigt god middag. Jag skulle precis gå till köket när jag råkade krocka in i min plantage. Jag har odlat dessa smultron  i flera veckor nu. Det har gått megasegt för dem att växa, men de hade äntligen börjat knoppa ut! Sedan så händer det här!! Inte min dag.
 
 
Jag lyckades ändå rädda några. Förhoppningsvis klarar de sig.
 
 
Nu är det Coco-tajm!

Kommentera här: