För att det är måndag

Idag var det helt kaos med att gå upp på morgonen. Måndag. Jag brukade vara morgonpigg men jag vet liksom inte vad som har hänt. Börjar väl bli gammal och festade för hårt i lördags. Haha..not.. 
 
 
Hahaha, den här bilden asså. Det händer att jag på jobbet ibland inte alls vet vilken dag det är... då blir det helt knas i huvudet eftersom man egentligen borde ha koll. Jag är fastanställd och jobbar fem gånger i veckan, dvs måndag till fredag. Klart att man borde ha koll men nej, jag vet ibland inte vilken dag jag började dagen med.
 
Fast idag är det måndag. Jag fick jobba vidare med bokföringen. Det är verkligen vad jag har drömt om att få göra och nu skäms jag så oehört mycket för att jag inte behärskar det. Jag tänker inte ge upp och ska verkligen lära mig att göra det här! Förhoppningsvis är min chef lika skön och har tålamod för att lära mig. Han är typ bäst! Förutom om han får damp för att jag är så seg.. då kommer jag gråta inombords.

Kommentera här: